kayhan.ir

کد خبر: ۲۸۵۹۵۳
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۴

واکنش توکلی به همکاری با فدراسیون وزنه‌برداری عمان 

 
 
سرمربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری ایران به همراه تیم عمان در جام جهانی وزنه‌برداری تایلند حضور دارد.
جام‌جهانی وزنه‌برداری که آخرین مرحله کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس است، در تایلند در حال برگزاری است. در این مسابقات یکی دیگر از چهره‌های شاخص وزنه‌برداری ایران حضور دارد.
حسین توکلی سرمربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری ایران، در این مسابقات همراه تیم عمان است و از او به عنوان سرمربی تیم ملی عمان یاد شده است. پیش از این نیز بارها این مسئله که حسین توکلی سرمربی عمان شده است، مطرح شده بود اما حسین رضازاده رئیس انجمن پاراوزنه‌برداری این مسئله را تایید نکرده بود.
حسین توکلی دیروز درخصوص پذیرش پیشنهاد فدراسیون وزنه‌برداری عمان اظهار داشت: اخبار منتشره درخصوص پذیرش سرمربیگری تیم ملی عمان صحت ندارد؛ اما من گهگاهی با فدراسیون این کشور همکاری دارم و این چیز تازه‌ای نیست. در ۱۰ سال گذشته همواره این همکاری بوده و زمانی که در ایران بیکار هستم به عنوان مشاور و دوست با آنان فعالیت دارم. وی افزود: با تیم پاراوزنه‌برداری ایران قرارداد دارم و تمام تمرکزم بر روی موفقیت این تیم است. ما پارالمپیک را در پیش داریم و باید برای موفقیت پاراوزنه‌برداری در پاریس تلاش کنم.
حسین توکلی که نشان طلای المپیک ۲۰۰۰ سیدنی را در کارنامه دارد هم اکنون به عنوان عضو کمیته فنی در فدراسیون وزنه‌برداری فعالیت دارد. او در یک برهه کوتاه سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری ایران بود. وی علاوه‌بر مربیگری در وزنه‌برداری و پاراوزنه مدتی نیز به عنوان مربی با احسان حدادی تمرین کرد.